DEFINIREA PRODUSULUI ȘI A PIEȚELOR ȚINTĂ

În cadrul acestui modul se vor detalia diferențele produsului de export de un produs similar destinat pieței locale; identificarea obstacolelor și a oportunităților de comercializare pe piețele țintă. De asemenea, înțelegerea specificului și particularităților piețelor internaționale, selecția piețelor țintă și intocmirea profilului acestora.

Prezentări

  • 1. CV Lector - Imre Zilahi
  • 2. Prezentare - Fast Forward Editorial
  • 3. CV Lector - Aurel Blaj

Suport de curs

  • 1. Prezentare - Definirea produsului și a piețelor țintă
  • 2. Instrucțiuni pentru absolvirea on-line a modulului al doilea de instruire
  • 3. Instrucțiuni pentru completarea temelor

Lecții

  • 1. Redefinirea produsului pentru piețele țintă externe
  • 2. Tipuri de bariere de intrare pe piață
  • 3. Sistemul armonizat (SA)
  • 4. Identificarea produselor exportabile cu ajutorul bazelor de date
  • 5. Selecția piețelor țintă (3-5)
  • 6. Explorarea provocărilor antreprenoriale
  • 7. Surse de informare despre piețele externe
  • 8. Prezentările produselor de export – agricultura ecologică
  • 9. Prezentările produselor de export – mobilă – prima parte
  • 10. Prezentările produselor de export – mobilă – a doua parte
  • 11. Prezentare - Stațiunea de Cercetare-Dezvoltare în Pomicultură Bacău, IFOAM
  • 12. Dezbatare - Selecția târgurilor internaționale în domeniul agriculturii ecologice

Studii de caz

  • 1. Studiu de caz - Flaro Internațional
  • 2. Studiu de caz - Produs Local Întorsurean

Înscriere la curs

Devino membru