DEFINIREA PRODUSULUI ȘI A PIEȚELOR ȚINTĂ

LECTOR CURS

Costin Lianu

domeniu

În cadrul acestui modul se detaliază diferențele produsului de export față de un produs similar destinat pieței locale; identificarea obstacolelor și a oportunităților de comercializare pe piețele țintă. De asemenea, modulul se concentrează pe înțelegerea specificului și particularităților piețelor internaționale, selecția piețelor țintă și întocmirea profilului acestora.

Lectii

  • 1. Cum stabilesc diferenta intre produsul meu existent si cel cerut de o piata externa
  • 2. Ce limitari sau oportunitati imi ofera regimurile comerciale sub aspectul gradului de deschidere a pietei
  • 3. Aplicatii practice de identificare a produselor exportabile folsind bazele de date internationale
  • 4. Cum imi aleg pietele tinta pornind de la re-definirea produsului in functie de ce am constatat in aplicatiile practice
  • 5. Studii de caz
  • 6. Identificarea a 3-5 piete tinta de fiecare cursant

Inscriere la curs

Devino membru