BRAND ȘI BRANDING

Având în vedere importanța brand-ului produsului și reputația afacerii pentru accesul pe piețele externe, modulul țintește modalități practice de a crea un brand propriu pentru accesarea piețelor internaționale.

Prezentări

  • 1. Rolul Modulului 5 în cadrul programului de cursuri - Costin Lianu

Lecții

  • 1. Introducerea conceptelor teoretice: Brand, marcă, branding - Costin Lianu
  • 2. Construcția brandului firmei sau cel de produs – Costin Lianu
  • 3. Pilonii strategiei de brand și tipuri de brand-uri - Costin Lianu
  • 4. Perspective și provocări ale branding-ului produselor ecologice la export - Laurent Vonwiller
  • 5. Perspective și provocări ale branding-ului mobilei la export - Imre Zilahi, Costin Lianu
  • 6. Branding-ul prin intermediul canalelor social media - Frici Barabas

Studii de caz

  • 1. Branding, leadership și inovație IKEA – Adriana Dobrilă
  • 2. Analiza SWOT a brand-ului regional/al țării; Rolul asocierilor de producători și al clusterelor pentru dezvoltarea sectorului agriculturii ecologice - Laurent Vonwiller
  • 3. Analiza brand-urilor produselor ecologice din cadrul programului - Laurent Vonwiller, Aurel Blaj
  • 4. Analiza brand-urilor produselor din sectorul mobilei – Imre Zilahi, Adriana Dobrilă

Înscriere la curs

Devino membru