Classes

picture articol

22 Febuary

OPȚIUNI STRATEGICE DE EXPORT ȘI INTERNAȚIONALIZARE

22-02-2018 - 23-02-2018
Modulul fixează cadrul activităților pentru programul de instruire, care se va finaliza cu o "Strategie individuală de export", necesară lansării cu succes pe piețele internaționale. Temele abordate țintesc, în primul rând, formarea bazei teoretice prin definirea activităților de export și internaționalizare; modele și strategii de afaceri la export și etapele ...
picture articol

01 March

DEFINIREA PRODUSULUI ȘI A PIEȚELOR ȚINTĂ

01-03-2018 - 02-02-2018
În cadrul acestui modul se vor detalia diferențele produsului de export de un produs similar destinat pieței locale; identificarea obstacolelor și a oportunităților de comercializare pe piețele țintă. De asemenea, înțelegerea specificului și particularităților piețelor internaționale, selecția piețelor țintă și intocmirea profilului acestora.
picture articol

12 March

CONDIȚII DE ACCESS PE PIEȚE, STANDARDE ȘI CERTIFICĂRI (SECTOR MOBILĂ)

12-03-2018 - 12-03-2018
În cadrul acestui modul sunt analizate cerințele de standardizare, de certificare și de inspecție pentru sectorul producției de mobilă la nivel național. De asemenea, sunt prezentate particularitățile diferitelor sisteme de certificare pe piețele externe și pașii necesar a fi făcuți pentru a exporta pe o anumită piață. În plus, se abordează modalitățile practice de ev ...
picture articol

16 March

CONDIȚII DE ACCESS PE PIEȚE, STANDARDE ȘI CERTIFICĂRI (SECTOR AGRICULTURĂ ECOLOGICĂ)

16-03-2018 - 16-03-2018
Modulul analizează standardele și sistemele de certificare a calității din domeniul agriculturii ecologice aflate momentan în vigoare. Având în vedere că sistemele de certificare reglementează piața ecologică, asigurându-se că produsele se conformează regulamenteloe și standardelor de producție, subiectul prezintă o importanță crescută pentru activitatea de e ...
picture articol

19 April

CANALE DE DISTRIBUȚIE, PROMOVARE, PREȚ

19-04-2018 - 20-04-2018
După stabilirea produsului prezentat la export și a pieței țintite, cursul se va concentra pe identificare celor mai potrivite canale de distribuție, al prețului și a strategiei de promovare.
picture articol

11 May

BRAND ȘI BRANDING

11-05-2018 - 11-05-2018
Având în vedere importanța brand-ului produsului și reputația afacerii pentru accesul pe piețele externe, modul țintește modalități practice de a crea un brand propriu pentru a accesa piețe internaționale.
picture articol

24 May

ASOCIAȚII ȘI ALIANȚE DE EXPORT: CLUSTERE ȘI COOPERATIVE

24-05-2018 - 25-05-2018
Deoarece succesul la export nu este determinat exclusiv de afacerea proprie, dar și de capacitatea de a dezvolta alianțe pentru a accesa piețele internaționale, acest modul se concentrează pe înțelegerea clusterelor și a cooperativelor, precum și a modului în care acestea ajută procesul de export.
picture articol

28 June

DERULAREA ȘI FINANȚAREA EXPORTULUI

28-06-2018 - 29-06-2018
Modulul va aborda detaliat procesul de export și modalitățile accesibile producătorilor pentru a-l finanța.